Veelgestelde vragen

Ons team van de online shop staat u graag met raad en daad terzijde. We willen u hieronder meer informatie geven. 

Bestelling en factuur

Hoe ontvang ik een factuur voor mijn bestelling? 
Uw factuur wordt afzonderlijk van de levering van de goederen verzonden. Als u geen factuur hebt ontvangen, neem dan contact op met ons team via het telefoonnummer +492872 933 286 (doorkiesnummer 2) 
Wij sturen u dan een kopie van de factuur toe. 
 

Kan ik ook telefonisch bestellen? 

Nee, dat is helaas niet mogelijk. 

 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn bestelling aangekomen? 

We vragen u om eerst in uw spam-map te kijken, want het kan zijn dat het e-mailbericht daar terecht is gekomen. 

Als daar geen e-mailbericht is, vragen wij u contact op te nemen met ons team via het telefoonnummer +492872 933 286 (doorkiesnummer 2). U kunt ook een e-mail sturen naar vertrieb@rademacher.de. Wij zullen dan meteen controleren of uw bestelling in ons systeem is binnengekomen. 

Retourzending

Hoe kan ik de bestelde goederen retourneren? 
Als u vragen over de levering hebt, kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer +492872 933 286. Wij ondersteunen u graag bij vragen over onze producten en misschien is retourneren dan niet nodig. 

Wilt u de goederen toch retourneren? Geen probleem. 

U kunt uw Rademacher-producten binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen zonder probleem aan ons retourneren. 

  1. Een annuleringsformulier kunt u hier Vul dit formulier volledig in en stuur het terug naar service.nl@rademacher.de , zodat wij uw retourzending verwerken kunnen.
  2. U ontvangt per omgaande een bevestiging van uw annulering en een autorisatie voor retourzending per e-mail.
  3. Het beste is om de goederen in een onbeschadigde originele verpakking samen met de retourautorisatie naar ons toe te sturen.
  4. Zodra we de retourzending hebben ontvangen, zullen we deze zo snel mogelijk controleren en verwerken. Daarna duurt het doorgaans nog enkele werkdagen voordat het aankoopbedrag aan u wordt terugbetaald.

Klacht

De geleverde goederen zijn beschadigd en werken niet. Wat kan ik doen? 

Neem persoonlijk contact met ons op via het telefoonnummer +492872 933 286 of gebruik ons contactformulier op https://www.rademacher.nl/onderhoud/contact. Daar kunt u een klacht indienen. We zullen deze dan zo snel mogelijk verwerken. 

Wat moet ik doen als de levering niet compleet is? 

Wij verzoeken u via het contactformulier of via een e-mail aan service.nl@rademacher.de contact met ons op te nemen. Laat ons weten welke artikelen niet zijn geleverd en geef aan of u kiest voor opnieuw verzenden of voor terugbetaling. 

We controleren vervolgens of er nog een pakket naar u onderweg is. 

Mocht dit niet het geval zijn, dan wordt bekeken of een nieuwe zending of een terugbetaling mogelijk is. 

Verzending en levering

Hoelang duurt de verzending van de goederen? 
De verzending van de goederen duurt in de regel 3-5 werkdagen na ontvangst van de bestelling 

Met welk vervoersbedrijf wordt mijn bestelling bezorgd?  
Onze goederen worden door DHL en Post nl afgeleverd. 

Waar kan ik het trackingnummer voor mijn bestelling vinden? 
U ontvangt het trackingnummer automatisch op het door u opgegeven e-mailadres zodra uw bestelling is verzonden. Voorwaarde is dat u akkoord bent gegaan met de gegevensoverdracht aan DHL.  

Wat zijn de verzendkosten? 

De verzendkosten bedragen voor standaardleveringen 10,00€. Vanaf een bestelbedrag van € 200 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Kan ik mijn levering bij u afhalen? 

We hopen dat u er begrip voor hebt dat onze operationele infrastructuur geen persoonlijk advies of het afhalen van bestellingen op de locatie toelaat. 

Betaling

Welke betalingsmogelijkheden zijn er? 

  • Paypal
  • Directe overschrijving (Klarna)

Technische ondersteuning

Ik heb mijn goederen ontvangen en heb technische ondersteuning nodig. 
 
Neem persoonlijk contact met ons op via het telefoonnummer +492872 933 286 of gebruik ons contactformulier op www.rademacher.de/kontakt.